22580505 - 28111110 - 021

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

آموزش آنلاین ماتریکس ( MATRIX ) ویژه طراحی جواهرات

فیلم معرفی دوره آنلاین ماتریکس

برای آشنایی با آموزش آنلاین نرم افزار ماتریکس آنلاین ، فیلم زیر را حتما ببینید :

پخش ویدیو

برای شرکت در دوره‌ آنلاین ماتریکس همین حالا ثبت نام کنید.

آموزش مجازی ماتریکس ویژه طراحی جواهرات

آموزش غیرحضوری ماتریکس

آیا دوست دارید رشته ایی را بصورت آنلاین و غیرحضوری در هر جا که هستید ، یاد بگیرید که بتوانید با آن در بازار کار طراحی جواهرات ایران و خارج از ایران درآمد کسب کنید ؟

  • دوست دارید ایده هایی که برای طراحی جواهرات در ذهن خود دارید را بتوانید در داخل کامپیوتر طراحی کنید ؟
  • دوست دارید بتوانید طرح ها و اتودهای خود را با طراحی در داخل کامپیوتر پخته تر کنید و بتوانید طراحی های خاص خود را به یک برند تبدیل کنید ؟
  • خیلی اتفاق افتاده که طرح خودمان را به یک طراح توضیح داده ایم ولی واقعا نتوانسته با وجود وقت و هزینه ایی که شده طرح دلخواه ما را طراحی کند ، چرا خودمان آن را انجام ندهیم ؟
  • چکار کنیم که پرونده طراحی جواهرات را یکبار برای همیشه برای خود ببندیم و با یادگیری این رشته پر طرفدار بتوانیم در اهداف کاری آینده خود موفق شویم ؟

جواب همه این سوالات را گام به گام در دوره آموزش آنلاین  طراحی جواهرات با ماتریکس تصویرگران پویا اندیش یاد خواهیم گرفت .

آموزش مجازی ماتریکس ویژه طراحی جواهرات

آموزش آنلاین و کاربردی نرم افزار ماتریکس ( matrix ) در طراحی طلا و جواهرات مخصوص بازار کار
طراحی طلا و جواهرات هنری مهم در جهان هست که هر روز طرفداران بیشتری را پیدا می کند ، این هنر قبلا بصورت دستی و سنتی انجام می شد .
امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فناوری های پیشرفته تحولی عظیم در دانش بشری و به خصوص طراحی رخ داده است تا جایی که دیگر کمتر استادکاری را می توان یافت که به شیوه قدیمی و دستی طراحی جواهرات زینتی را انجام دهد.
بسیاری از طراحان و جواهرسازان حرفه ای توانسته اند خود را با تکنیک های مدرن هماهنگ کرده و از طراحی تا اجرای جواهرات را با محاسبات دقیق توسط نرم افزارهای طراحی انجام دهند.

دوره آموزش آنلاین ماتریکس برای طراحی جواهرات چیست ؟

دوره آموزش مجازی طراحی جواهرات با ماتریکس دوره هایی هستند که هنرجو با یادگیری قدم به قدم آن با کلیه اصول طراحی جواهرات با ماتریکس آشنا می شود .
در حال حاضر تمام دنیا به سمت رایانه رفته است.
بخصوص بخش طراحی جواهرات که وابسته به نرم افزارهای مختلف و بخصوص مشهورترین نرم افزار آن یعنی ماتریکس می باشد.
اگر بخواهید در بازار طراحی جواهرات متفاوت باشید و طراحی های خاص خودتان را پیاده کنید نیاز دارید که بر روی نرم افزار ماتریکس که ویژه طراحی جواهرات طراحی شده است ، مسلط شوید .
برای این کار باید تصمیم بگیرید که یکبار برای همیشه نرم افزار ماتریکس را بصورت اصولی یاد بگیرید .
شما در یک دوره آموزش آنلاین ماتریکس سرمایه گذاری می کنید و با یادگیری دانش آن هزاران و هزاران بار طراحی انواع جواهرات را در زندگی خود خواهید داشت.

05 05 58 22  – 587 587 22 021

شماره های تماس – در روز‌های اداری ۹ صبح الی ۱۸

60 73 973 0912

پیام در واتساپ – در روز‌های اداری ۹ صبح الی ۱۸

pouyaandish@

اینستاگرام تصویرگران پویااندیش

درخواست مشاوره

مشاوران ما در پویااندیش به صورت دقیق و باحوصله به تمامی سوالات شما در زمینه کلاس‌ها و آموزش پاسخ می‌دهند. با ما در تماس باشید.

برای آشنایی با نرم افزار ماتریکس ، فیلم های زیر را حتما ببینید :

فیلم های آموزش کاربردهای نرم افزار ماتریکس

فیلم های زیر را ببینید ! کاربردهای آموزش آنلاین ماتریکس در طراحی جواهرات

پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو

ماتریکس ، رایج ترین نرم افزار طراحی طلا و جواهرات

رایج ترین نرم افزارهای طراحی طلا و جواهر ، نرم افزار ماتریکس ( matrix ) می باشد که این روزها بین علاقه مندان و دوست داران طراحی طلا و جواهر بسیار محبوب شده اند.
همه این نرم افزارها از پاره ای جهات خوب و در پاره ای جهات نیز دارای معایبی می باشند.
در این میان نرم افزار ماتریکس ( Matrix ) در طراحی جواهرات بیش از نرم افزارهای دیگر مورد توجه هنرآموزان و مربیان جواهرسازی ایرانی قرار گرفته است.

آموزش آنلاین ماتریکس

جواهرسازی یکی از قدیمی ‌ترین هنرهای ایرانی است. طراحی‌ هایی که از طلا و جواهرات ایرانیان باستان به جا مانده، هنوز هم الهام ‌بخش برندهای جواهرسازی بزرگ دنیاست؛ اما این هنر نیز در این عصر تکنولوژی، دستخوش تغییراتی شده است.
با وجود طرفداران زیاد طلا و جواهر، شرکت‌ های جواهرسازی، نیازمند تولید هر چه سریع تر محصولات خود هستند و برای برنده ‌شدن در میدان رقابت این صنعت، باید طرح‌ هایی بدیع به بازار عرضه کنند. با تصویرگران پویااندیش همراه باشید.

تکنولوژی در جواهرسازی

بسیاری از صنایع، از تکنولوژی‌ های امروزی، جهت بالابردن بازده فرایند تولید محصولات خود استفاده می ‌کنند. صنعت جواهرسازی نیز از این قاعده مستثنی نیست؛ علاوه بر دستگاه‌ های خودکاری که ساخت جواهر را نسبت به کارگاه‌ هایی با کارگرهای فراوان ساده ‌تر می کنند، نرم ‌افزارهایی نیز برای ساده ‌تر کردن مهم‌ ترین بخش از فرایند جواهرسازی وجود دارند.
بسیاری از طرح‌ های خاص و زیبایی که در جواهرات برندهای معروف دنیا می ‌بینید، حاصل طراحی با نرم ‌افزار ماتریکس هستند.

برای شرکت در دوره‌های آنلاین ماتریکس همین حالا ثبت نام کنید.

نرم افزار ماتریکس

وظیفه اصلی نرم‌ افزار ماتریکس ، کمک به جواهرسازان در طراحی طلا و جواهرات است. مدل‌ های ساخته شده در فضای این نرم ‌افزار، بسیار واقع ‌گرایانه هستند؛ چرا که از تصویر مجموعه سنگ‌ ها و فلز‌های قیمتی واقعی در آن استفاده می ‌شود.
کاربران می ‌توانند در صورت تمایل، نوع خاصی جواهر را نیز به این مجموعه اضافه کنند. یکی از مهم‌ ترین دلایل محبوبیت این نرم ‌افزار میان طراحان، قابلیت شروع طراحی از مرحله اول و بدون هیچ پیش ‌زمینه ای است.
قالب‌ های از پیش آماده شده ای نیز در این نرم‌ افزار وجود دارند که قابل استفاده هستند؛ اما کاربران می ‌توانند قالب‌ های خاص خود را نیز بسازند.
این قابلیت برای ساخت جواهرات سفارشی، بسیار ارزشمند است. نوارابزار غنی و کامل ماتریکس، شامل بخش‌ هایی مانند آرت (Art) است که به کاربر امکان ایجاد بافت و نقش‌ های ریز بر روی سنگ‌ ها را می ‌دهد.

ابزارهای ماتریکس

ابزارهای تازه‌ و منحصر به فرد ماتریکس بوده که آن را به نرم ‌افزاری انقلابی در صنعت جواهرسازی و یکی از موفق‌ ترین محصولات تیم CAD ایالات متحده تبدیل کرده است. یکی از این ابزارها، افزونۀ تی‌ اس‌ پی لاین (TSPline) است که پیش از این باید به طور جداگانه از سایت اتودسک (Autodesk) خریداری می ‌شد؛ اما در ماتریکس، به صورت پیش‌ فرض وجود دارد.
یکی دیگر از ابزارهای کاربردی منحصر به فرد ماتریکس،‌ افزونۀ وی ‌ری (Vray) است که در واقع، پس از اتمام طراحی به کار می ‌آید. این افزونه، وظیفه رندرینگ و عکس‌ برداری مجازی از محصول نهایی را بر عهده دارد و یکی از قوی‌ ترین و سریع‌ ترین افزونه‌ های رندرینگ در دنیاست. وی‌ ری نیز به صورت پیش ‌فرض در ماتریکس وجود دارد.
اگر به محیط نرم ‌افزار راینو عادت دارید، ‌می ‌توانید محیط ماتریکس را نیز به همان شکل، شخصی‌ سازی کنید تا ابزارهای راینو همیشه دم دستتان باشند. مدل طراحی ‌شده نهایی را می ‌توانید با استفاده از ابزار جاب بگ (Job Bag) در درایور کامپیوتر یا فضای ابری ذخیره کنید و حتی برای ویرایش‌ های احتمالی بعدی، دوباره در محیط ماتریکس باز کنید.

قابلیت‌ های ماتریکس

تمام قابلیت‌ های موجود در ماتریکس، در نهایت به قصد تولید طرحی سه بعدی و خلاقانه از جواهرات به کار گرفته می ‌شوند.
یکی از جذاب‌ ترین قابلیت‌ های نرم ‌افزار ماتریکس، ساخت تاریخچه اختصاصی از دستورات کاربران است.
هر کاربری می ‌تواند از فرم‌ های:

  • انگشتر
  • دستبند
  • تاج

و …، همچنین سنگ‌ ها و فلزات قیمتی که در آرشیو نرم ‌افزار، به طور پیش ‌فرض قرار گرفته، بهره ببرد و به وسیله دستوراتی، ‌تغییرات دلخواه خود را بر آن‌ ها اعمال کند. استفاده همیشگی از دستورات ترکیبی می ‌تواند سرعت و دقت کار را پایین بیاورد؛ ‌اما قابلیت حفظ تاریخچه در این نرم ‌افزار، استفاده از دستورات ترکیبی از پیش تعیین ‌شده بر اساس انتخاب‌ های کاربران را میسر می ‌کند.

  • امکان تغییر سایز انگشتر
  • بررسی کیفیت ساخت پوسته‌ ها
  • تخمین وزن محصول نهایی
  • تغییر چیدمان قطعات
  • تغییر زوایای نصب
  • انتخاب ابزار و انواع سنگ‌ ها

از دیگر ویژگی‌ های منحصر به فرد نرم ‌افزار ماتریکس هستند.
طراحان می ‌توانند با سرعتی چند برابر طراحی‌ های دستی،‌ ایده‌ های خود را در فضای این نرم ‌افزار اجرا کنند، در هر زمانی آن‌ ها را ویرایش کنند و حتی از قالب‌ های پیش‌ فرضِ نرم ‌افزار برای طرح‌ های جدید الهام بگیرند.
حتی حرفه ای‌ ترین کاربران نیز بسیاری از ویژگی‌ های نرم‌ افزار ماتریکس را هرگز به کار نمی ‌برند! برندهایی مانند دیور (Dior) و گوچی (Gucci)، طرح‌ هایی به بازار عرضه کرده اند که به وسیله همین ویژگی‌ ها ساخته شده اند؛ اما حالا تنها با اجازه این برندها قابلیت بازسازی دارند.

نمونه کار هنرجویان ماتریکس آموزشگاه تخصصی طلا و جوهرسازی تصویرگران پویااندیش

برای شرکت در دوره‌های ماتریکس آنلاین همین حالا ثبت نام کنید.

کاربران ماتریکس

استفاده از نرم ‌افزار ماتریکس، به سبب قابلیت‌ های بسیار زیادش نسبت به دیگر نرم ‌افزارهای طراحی طلا و جواهر، مهارت بیشتری می ‌طلبد؛
اگر تنها چند جلسه برای کلاس‌ های آموزش آنلاین نرم ‌افزار ماتریکس زمان بگذارید، می ‌توانید طراحی‌ هایتان را با استفاده از ماتریکس و ابزارهای آن، مانند:

  • Smart Matrix Flow
  • ترنسفورم (Transform)

با سرعت و دقت چند برابر ارائه دهید.
هنرجویان رشته‌ طراحی جواهرات بصورت آنلاین با ماتریکس می ‌توانند با ارائه مدرکی که نشان ‌دهنده مهارت آن‌ ها در استفاده از نرم ‌افزار ماتریکس باشد،‌ رزومه ای قوی به شرکت‌ های جواهرسازی تقدیم کنند و شانس استخدام خود را در بازار کار رقابتی این صنعت، بیشتر سازند. دوره‌ های آموزشی این نرم ‌افزار، به صورت آنلاین و یا حضوری در برگزار می شود.

با توجه به آنچه پیش از این گفته شد، ماتریکس نرم ‌افزاری است که علاوه بر افزایش سرعت و میزان خلاقیت طراحان، به کاهش هزینه‌ های شرکت‌ های بزرگ نیز کمک بسیاری می ‌کند.
این برنامه با ارائه بیش از ۱۵۰ نوع ابزار و آرشیوی کامل از سنگ‌ ها و فلزات قیمتی،‌ نرم ‌افزاری بی ‌رقیب در زمینه طراحی دیجیتال جواهرات است؛
همچنین، ویرایش مدل‌ ها با کمک ماتریکس، از همیشه ساده‌ تر شده است و البته مشکلات فنی بسیاری که در طراحی دستی به وجود می ‌آید، طبیعتا در فضای این نرم ‌افزار وجود ندارند.

بازار کار ماتریکس

از آنجا که جواهرسازی به رشته ای مهم و کاربردی مبدل شده و این روزها طرفداران بسیاری پیدا کرده است؛ با شرکت در دوره آنلاین ماتریکس و حرفه ای شدن در آن، می توانید وارد بازار پر رونق و پر درآمد جواهرسازی شوید و در آن پیشرفت چشمگیری داشته باشید؛
حتی باید بدانید که با حرفه ای شدن در این نرم افزار، در هر جای دنیا برای شما کار و درآمد وجود دارد؛ چراکه رشتۀ جواهرسازی، مطلوب جهانی است!

ثبت نام در دوره های آموزش آنلاین ماتریکس ( غیرحضوری )

جهت اطلاعات بیشتر با مرکز آموزش های از راه دور ماتریکس – پویا اندیش تماس بگیرید :

22580505 – 22587587 – 28111110
آدرس : تهران – پاسداران – باالاتر از برج سفید – گلستان سوم – ساختمان 120 – آموزشگاه آنلاین طراحی جواهرات با ماتریکس – پویا اندیش

آموزش آنلاین ماتریکس ( MATRIX ) ویژه طراحی جواهرات

برای شرکت در دوره‌های ماتریکس آنلاین همین حالا ثبت نام کنید.

سوالات متداول

دوره های آموزش طراحی جواهرات با ماتریکس ، ویژه بازار کار طراحی شده است حتی نحوه ورود و جذب شدن به بازار کار داخلی و خارجی داخل کلاس های ماتریکس آموزش داده خواهد شد .
البته گاها هنرجویان شایسته ایی که درخواست می دهند به مراکزی که بصورت کتبی به مرکز آموزش های طراحی جواهرات با ماتریکس – پویا اندیش ، درخواست جذب همکار می دهند ، معرفی شده اند .

بله ، بعد از گذراندن امتحانات مربوطه و نیز ارائه عکس های نمونه کارهای طراحی جواهرات خود ، مدارک صادر خواهد شد .
مدارک معتبر و قابل ترجمه است.

شما می توانید در دوره های آموزش آنلاین و غیرحضوری ماتریکس ما شرکت کنید و دوره ها را با همان کیفیت دوره های حضوری یاد بگیرید .

در واقع یادگیری هزینه نیست ، بلکه سرمایه گذاری برای آینده شغلی خودتان هست .
بله ، ما امکان پرداخت طی چند بخش را برای دوره های ماتريکس را فراهم کرده ایم .

نخیر ، نیازی ندارد .
ما فرض را بر آن گرفته اییم که شما هنرجوی عزیز،
هیچگونه دانشی در زمینه آموزش نرم افزار ماتریکس ندارید .
بخاطر اینکه کلاس های آموزش ماتریکس طراحی طلا و جواهرات از ابتدا و صفر تا پیشرفته می باشد و هر چیزی که لازم باشد را در دوره های نرم افزار ماتریکس ،  آموزش می بینید .

این رشته را هم بصورت کامل در آموزشگاه طراحی جواهرات پویا اندیش آموزش می دهیم .

بله .
برای هنرجویانی که در شهرهای دیگر ساکن هستند ، یا ایرانیان خارج از کشور و نیز کسانی که امکان حضور ندارند دوره های آموزش آنلاین و مجازی ماتریکس را با همان کیفیت دوره های حضوری را داریم .
شما در هر جایی که باشید به راحتی می توانید با همان کیفیت نرم افزار ماتریکس را یاد بگیرید .

نخیر . هیچ محدودیت سنی وجود ندارد .

برای شرکت در دوره های آموزش ماتریکس  آشنایی با نرم افزارهای دیگر الزامی نیست و هر آنچه که نیاز باشد داخل دوره آموزش ماتریکس گنجانده شده است .

برای کسانی که شاغل هستند ما روزهای پایانی هفته را پیشنهاد می دهیم .

البته شما می توانید دوره های آموزش آنلاین و مجازی ماتریکس را هم شرکت کنید .

بله از طریق همین صفحه می توانید ثبت نام کنید .
توضیحات ثبت نام و تاریخ شروع دوره ها در همین صفحه موجود است .

23 پاسخ

  1. سلام.
    من کلاس های آنلاین ماتریکس شما رو شرکت کردم بسیار عالی بود و کاملا سطح کیفیت بالایی داشت و استاد کاملا مسلط بودن به این نرم افزار و مهمتر از همه اینکه میتونستیم رفع اشکال کنیم .

    1. دوست عزیز سلام.
      امیدواریم شاد و تندرست باشید.
      ممنون از ابراز لطف و محبت شما
      خوشحالیم کلاس های آنلاین ماتریکس برای شما مفید فایده بوده است
      موفقیت شما هدف ماست.

  2. سلام
    وقتتون بخیر
    من در کلاس های آنلاین جواهرسازی شما شرکت کردم و بسیار راضی بودم و کیفیت کلاس بسیار بالا بود الان قصد دارم در کلاس های آنلاین ماتریکس شرکت کنم فقط می خوام بدونم برای هر کلاس مدرک جداگانه میدین؟

  3. سلام من کلاس های آنلاین راینو گلد شما رو شرکت کردم و راضی بودم الان می تونم کلاس های ماتریکس غیرحضوری ما رو شرکت کنم؟

    1. دوست عزیز سلام.
      امیدواریم شاد و تندرست باشید.
      ممنون ابراز لطف و محبت شما.
      بله شما می توانید کلاس های غیرحضوری و مجازی ملتریکس را شرکت نمایید.
      موفقیت شما هدف ماست.

  4. سلام
    وقت شما بخیر
    برای کلاس های آنلاین و مجازی ماتریکس مدرک هم میدین؟

    1. دوست عزیز سلام.
      امیدواریم شاد و تندرست باشید.
      بله ، بعد از گذراندن دوره ی آنلاین و مجازی ماتریکس و امتحانات مربوطه و ارائه نمونه کارهای خود ، مدارک صادر خواهد شد .
      هرجا سوالی داشتید خوشحال می شیم با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم.
      ۲۲۵۸۰۵۰۵ – ۲۲۵۸۷۵۸۷
      برای شما آرزوی موفقیت را داریم.

  5. سلام.
    آیا در کلاس های آنلاین ماتریکس فیلم کلاس و ضبط میشه و بهمون میدین؟

    1. دوست عزیز سلام.
      امیدواریم شاد و تندرست باشید.
      بله کاملا امکان پذیر است .
      استاد هر فایل ،‌ عکس یا فیلمی که هنرجویان نیاز دارند را می تواند ارسال کند و بلعکس.
      هرجا سوالی داشتید خوشحال می شیم با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم.
      ۲۲۵۸۰۵۰۵ – ۲۲۵۸۷۵۸۷
      برای شما آرزوی موفقیت را داریم.

  6. سلام.
    بعد از هر جسله در کلاس های آنلاین ماتریکس فیلم کلاس رو هم بهمون میدین؟

    1. دوست عزیز سلام.
      امیدواریم شاد و تندرست باشید.
      بله بعد از هر جلسه فیلم کلاس را توسط استاد دریافت نمایید.
      هرجا سوالی داشتید خوشحال می شیم با ما تماس بگیرید.
      ۲۲۵۸۰۵۰۵ – ۲۲۵۸۷۵۸۷
      برای شما آرزوی موفقیت را داریم.

    1. دوست عزیز سلام.
      امیدواریم شاد و تندرست باشید.
      بله ، بعد از گذراندن امتحانات مربوطه و ارائه نمونه کارهای خود ، مدارک صادر خواهد شد .
      یعنی نمونه کارهای ارسالی شما ، تک به تک جزو کارهای عملی طی دوره محسوب می گردد و در نمره پایان دوره شما موثر است .
      مدارک معتبر و قابل ترجمه قوه قضاییه بوده ، مهرهای دادگستری و امور خارجه جمهوری اسلامی روی آن می خورد .
      که جهت کار در ایران و ارائه به سفارتخانه جهت مهاجرت کاربرد خواهد داشت .
      هرجا سوالی داشتید خوشحال می شیم با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم.
      ۲۲۵۸۰۵۰۵ – ۲۲۵۸۷۵۸۷
      برای شما آرزوی موفقیت را داریم

    1. دوست عزیز سلام.
      امیدواریم شاد و تندرست باشید.
      برای اطلاع از شهریه ی دوره ی آنلاین ماتریکس به سایت مراجعه و یا با آموزشگاه تماس حاصل فرمایید.
      هرجا سوالی داشتید خوشحال می شیم با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم.
      ۲۲۵۸۰۵۰۵ – ۲۲۵۸۷۵۸۷
      برای شما آرزوی موفقیت را داریم

    1. دوست عزیز سلام.
      امیدواریم شاد و تندرست باشید.
      شما از طریق سایت پویا اندیش می توانید اقدام به ثبت نام در کلاس های آنلاین ماتریکس نمایید. و یا جهت ثبت نام با آموزشگاه تماس حاصل فرمایید.
      هرجا سوالی داشتید خوشحال می شیم با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم.
      ۲۲۵۸۰۵۰۵ – ۲۲۵۸۷۵۸۷
      برای شما آرزوی موفقیت را داریم

    1. دوست عزیز سلام.
      امیدواریم شاد و تندرست باشید.
      برای اطلاع از سرفصل های کلاس آنلاین ماتریکس به سایت مراجعه نمایید. تمام سرفصل های آموزشی در سایت ذکر گردیده.
      هرجا سوالی داشتید خوشحال می شیم با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم.
      ۲۲۵۸۰۵۰۵ – ۲۲۵۸۷۵۸۷
      برای شما آرزوی موفقیت را داریم

  7. سلام.
    من طراحی جواهرات دستی رو بلد هستم و دوست دارم ماتریکس رو هم یاد بگیرم می خوام بدونم برای شرکت در کلاس های آنلاین ماتریکس مدرک هم بهم داده میشه؟

    1. دوست عزیز سلام.
      امیدواریم شاد و تندرست باشید.
      بله ، بعد از گذراندن امتحانات مربوطه و ارائه نمونه کارهای خود ، مدارک صادر خواهد شد .
      یعنی نمونه کارهای ارسالی شما ، تک به تک جزو کارهای عملی طی دوره محسوب می گردد و در نمره پایان دوره شما موثر است .
      مدارک معتبر و قابل ترجمه قوه قضاییه بوده ، مهرهای دادگستری و امور خارجه جمهوری اسلامی روی آن می خورد .
      که جهت کار در ایران و ارائه به سفارتخانه جهت مهاجرت کاربرد خواهد داشت .
      هرجا سوالی داشتید خوشحال می شیم با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم.
      ۲۲۵۸۰۵۰۵ – ۲۲۵۸۷۵۸۷
      برای شما آرزوی موفقیت را داریم

  8. سلام.
    خسته نباشید
    برای ثبت نام در کلاس های آنلاین ماتریکس باید حضوری بیام آموزشگاه؟

    1. دوست عزیز سلام.
      امیدواریم شاد و تندرست باشید.
      برای ثبت نام در کلاس های آنلاین ماتریکس نیازی به مراجعه به مرکز آموزش های تصویرگران پویا اندیش را ندارید و به راحتی از طریق سایت می توانید ثبت نام کنید . و یا با آموزشگاه تماس حاصل نمایید.
      هرجا سوالی داشتید خوشحال می شیم با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم.
      ۲۲۵۸۰۵۰۵ – ۲۲۵۸۷۵۸۷
      برای شما آرزوی موفقیت را داریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4.9/5 - (52 امتیاز)